مردم حال و روز خوشی ندارند؛ گرانی‌ کمر آن‌ها را شکسته
مردم دچار "هر روز گرانتر از دیروز" هستند، دولت فقط گفتار درمانی می‌کند

مردم حال و روز خوشی ندارند؛ گرانی‌ کمر آن‌ها را شکسته

تدبیر فوری مسئولان برای رفع تحریم‌ها می‌تواند جلوی افزایش فشار‌ها به معیشت مردم را گرفته و تا اندازه‌ای آرامش روحی و روانی را به مردم بازگرداند.

 این روز‌ها مردم حال و روز خوشی ندارند و کمبود‌های شدید معیشتی کمر آن‌ها را شکسته است. گرانی‌های لحظه‌ای و افزایش روزانه قیمت‌ها نفس مردم را بریده و مسئولان به جای اقدام عملی که نتیجه مثبت آن در سفره‌های مردم دیده شود، فقط به گفتاردرمانی مشغول هستند.

این روز‌ها در شرایط نزدیک شدن به خرید‌های آخر سال، جیب مردم خالی‌تر از همیشه شده و شعار «هر روز گران‌تر از دیروز»، در واقع امر و در صحنه میدان، دست‌یافتنی‌تر از هر چیز دیگری شده است. وعده‌های مسئولان اقتصادی و مدیران جامعه هم در شعار‌هایی خلاصه شده که فقط سعی در کنترل جوّ روانی جامعه دارد و کیلومتر‌ها از آمار و واقعیت‌ها فاصله گرفته است.

بدون شک تدبیر فوری مسئولان برای رفع تحریم‌ها می‌تواند جلوی افزایش فشار‌ها به معیشت مردم را گرفته و تا اندازه‌ای آرامش روحی و روانی را به مردم بازگرداند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.