حاکم ممکان نماینده مجلس شورای اسلامی: آقای همتی را بهترین گزینه برای وزارت اقتصاد می‌بینم

حاکم ممکان نماینده مجلس شورای اسلامی: آقای همتی را بهترین گزینه برای وزارت اقتصاد می‌بینم

وقتی آقای همتی قبول کرده سکان وزارت اقتصاد را به دست بگیرد، یا بر اساس شناخت کافی ورود کرده و یا خدایی نکرده خواسته در مقطعی کوتاه وزارت اقتصاد را به دست بگیرد اما با شناختی که من از ایشان دارم او را بهترین گزینه می‌بینیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی اقتصاد آشنایی کامل به این حوزه دارد، گفت: با شناختی که من از آقای همتی دارم او را بهترین گزینه برای این وزارتخانه می‌بینیم.
حاکم ممکان در گفتگو با شبکه چندرسانه‌ای راوی با اشاره به توانمندی‌های آقای همتی در حوزه اقتصاد، گفت: ما در کمیسیون اقتصاد، برنامه‌های ایشان را بررسی کردیم که در مجموع 16 رأی مثبت کسب کردند؛ ایشان در بخش‌های مختلف وزارت اقتصاد و هم بانک مرکزی فعالیت داشته و با شرایط و مشکلات جامعه آشنایی کامل دارند.
وی افزود: وقتی آقای همتی قبول کرده سکان وزارت اقتصاد را به دست بگیرد، یا بر اساس شناخت کافی ورود کرده و یا خدایی نکرده خواسته در مقطعی کوتاه وزارت اقتصاد را به دست بگیرد اما با شناختی که من از ایشان دارم او را بهترین گزینه می‌بینیم.

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.