پرسپولیس کورس را رها نمی کند ، سرخپوشان پشت سر استقلال ایستادند

پرسپولیس کورس را رها نمی کند ، سرخپوشان پشت سر استقلال ایستادند

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مسابقه در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر، فجرشهید سپاسی را شکست داد و در رده دوم جدول لیگ ایستاد.

در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس  میزبان فجرسپاسی بود.

در نیمه اول این بازی، شاگردان گل‌محمدی که عطش گلزنی داشتند و برای پیروزی به میدان آمده بودند، حملات پرتعدادی را روی دروازه فجر تدارک دیدند که با سد دفاعی تیم مهمان روبرو شدند و نتوانستند گلی در این نیمه به ثمر برسانند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، همچنان بازی هجومی  سرخپوشان در دقیقه 69، مهدی ترابی موفق شد قفل دروازه فجر را بشکند و پرسپولیس را یک بر صفر از حریف پیش بیاندازد.

این دیدار درنهایت با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا گل مهدی ترابی، به گل 3 امتیازی برای سرخپوشان بدل شود و شاگردان گل‌محمدی 3 امتیاز با ارزش خانگی را کسب کنند.

پرسپولیس با کسب این پیروزی، 32 امتیازی شد و با 3 امتیاز کمتر نسبت به استقلال، در رده دوم جدول قرار گرفت و با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول به کار خود در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم پایان داد.

فجرسپاسی هم با 12 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.