شهباز حسن پور نماینده مجلس شورای اسلامی: آقای همتی می تواند قفل سیستم بانکی کشور را باز کند

شهباز حسن پور نماینده مجلس شورای اسلامی: آقای همتی می تواند قفل سیستم بانکی کشور را باز کند

آقای همتی یکی از کارشناسان زبده و متعهد در سیستم بانکی کشور و از کسانی است که از مراحل پایین شروع کرده و بالاترین مراحل را پشت سر گذاشته است. ایشان جزو چند نفری است که برای انتخابات ریاست جمهوری مورد تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصص و تعهد آقای همتی در حوزه بانکی، گفت: با توجه به سیستم بانکی کشور که متاسفانه امروز قفل شده، اگر کسی بتواند این قفل را باز کند جناب آقای همتی خواهد بود.
شهباز حسن پور در گفتگو با شبکه چندرسانه ای راوی با اشاره به توانمندی های آقای ناصر همتی، اظهار داشت: آقای همتی یکی از کارشناسان زبده و متعهد در سیستم بانکی کشور و از کسانی است که از مراحل پایین شروع کرده و بالاترین مراحل را پشت سر گذاشته است. ایشان جزو چند نفری است که برای انتخابات ریاست جمهوری مورد تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته بود.
وی افزود: ایشان تمامی شاخص ها و صلاحیت های لازم را دارد و بنده مطمئن هستم در کابینه یک فرد صاحب نظر، متخصص، متعهد، آگاه و با برنامه است.
حسن پور نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، تصریح داشت: با توجه به سیستم بانکی کشور که متاسفانه امروز قفل شده، اگر کسی بتواند این قفل را باز کند جناب آقای همتی خواهد بود و در دورانی که ریاست کل بانک مرکزی را بر عهده داشتند تعامل خوب و سازنده ای با نمایندگان خانه ملت داشت.

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.