جنجال تازه یک فیلم در آمریکا؛ ترامپ موضع گرفت

جنجال تازه یک فیلم در آمریکا؛ ترامپ موضع گرفت

⁦▫️⁩با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فیلم «بورات۲» به تازگی در سرویس آمازون پرایم منتشر شده که رسوایی اخلاقی رودی جولیانی(وکیل دونالد ترامپ) در یکی از سکانس های آن و شوخی های فیلم با ترامپ جنجال آفرین شده است.

⁦▫️⁩با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فیلم «بورات۲» به تازگی در سرویس آمازون پرایم منتشر شده که رسوایی اخلاقی رودی جولیانی(وکیل دونالد ترامپ) در یکی از سکانس های آن  و شوخی های فیلم با ترامپ جنجال آفرین شده است.

⁦▫️⁩در صحنه‌ای از فیلم رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ و شهردار پیشین نیویورک در موقعیتی بسیار ویژه گرفتار می‌شود و دوربین مخفی او را در وضعیتی نه چندان مناسب نشان می‌دهد.
⁦▫️⁩وقتی خبرنگاران جمعه گذشته از ترامپ پرسیدند آیا این صحنه از فیلم «بورات ۲» را دیده او جواب داد: «نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده. اما سال‌ها قبل، وقتی <ساشا بارون کوئن> سعی کرد مرا فریب دهد تنها کسی بودم که پاسخ منفی دادم. او حقه‌باز است و رفتارش هیچ خنده‌دار نیست. به نظر من او یک انسان عجیب و غریب است»
⁦▫️⁩ساشا بارون کوئن در واکنش به اظهارات «دونالد ترامپ» در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: «دونالد – بابت تبلیغ رایگان «بورات» متشکرم! باید اعتراف کنم که من هم تو را خنده‌دار نمی‌دانم. اما تمام دنیا به تو می‌خندد. همیشه به دنبال بازیگری بوده‌ام که نقش یک دلقک نژادپرست را بازی کند، شما هم که بعد از ۲۰ ژانویه به یک شغل نیاز پیدا می‌کنید. بیایید مذاکره کنیم!»
⁦▫️⁩جولیانی اما ادعای هر گونه رفتار ناشایست را رد می‌کند و می‌گوید در آن لحظه در حال مرتب کردن لباسش بوده.
⁦▫️⁩«ساشا بارون کوئن» بازیگر نقش «بورات» روز گذشته در مورد رفتار جولیانی گفت: «باید بگویم که اگر وکیل رئیس جمهور فکر می‌کند که عملش ناشایست نیست، خدا می‌داند که با دیگر گزارشگران زن در اتاق‌های هتل چه کرده. همه را به دیدن فیلم دعوت می‌کنم. رفتار او چیزی است که هست. کاری از او سر می‌زند که سر زده. خودتان قضاوت کنید. به نظر ما کاملاً روشن است.»
⁦▫️⁩کوئن در ادامه می‌گوید: «نگران بازیگر زن فیلم در آن صحنه بودم. در مخفی‌گاهی که ساخته بودیم پنهان شده بودم. از طریق پیام متنی بر او نظارت می‌کردم. به عنوان یک تهیه‌کننده مسئولت داشتم از بازیگر نقش اول محافظت کنم.»

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.