پسر11 ساله در ایالات متحده جوانترین قربانی کووید 19

پسر11 ساله در ایالات متحده جوانترین قربانی کووید 19

فلوریدا در حال حاضر بیش از 169 هزار مورد مبتلا به کوید 19 دارد. تست کوید بیش از 7هزار کودک و نوجوان در این ایالت مثبت شده است.

به گزارش سی ان ان دپارتمان سلامت ایالت فلوریدای آمریکا اعلام کرده است پسر 11 ساله فلوریدایی اهل منطقه میامی دید در اثر ابتلا به کوید 19جان باخته است. پیش از او، دختری 16 ساله اهل لی کانتی و پسری 17 ساله از پاسکو کانتی در این ایالت جان خود را به دلیل ابتلا به کوید 19 از دست داده بودند. شواهد و مدارکی که دپارتمان سلامت فلوریدا در دست دارد نشان می ‌دهد این پسر 11 ساله قطعا جزء موارد مربوط به مسافرتهای دوران کرونا نیست. اما مشخص هم نیست که او با افرادی که به ویروس کرونا آلوده بوده اند، ارتباط نزدیک داشته یا نه.  نکته دیگری که دپارتمان سلامت فلوریدا با قطعیت از آن به سی‌ان‌ان گفته، این است که این پسر نوجوان در شرایط بهداشتی بسیار بدی زندگی می‌کرده است. پسر 11ساله فلوریدایی در حال حاضر جوان‌ترین قربانی کرونا در ایالات متحده است.

 

 

دیدگاه‌ها
آیدین 1399/05/06
امیدوارم زودتر خوب بشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.