رییس جمهور فرانسه به لبنان می‌رود، رییس جمهور ما حاضر نیست به مجلس بیاید!

رییس جمهور فرانسه به لبنان می‌رود، رییس جمهور ما حاضر نیست به مجلس بیاید!

ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، گفته سبک مدیریتی دولت مردم را عصبانی کرده است و نمی‌توان با نشستن درون کاخ سعدآباد کشور را مدیریت کرد.

  ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، گفته  سبک مدیریتی دولت مردم را عصبانی کرده است و نمی‌توان با نشستن درون کاخ سعدآباد کشور را مدیریت کرد. در همین ایام کرونا رئیس‌جمهور فرانسه به لبنان سفر می‌کند، ولی رئیس‌جمهور ما حاضر نیست به مجلس آمده و بین مردم برود، و تلاش می‌کند از درون کاخ مدیریت کند کار‌ها انجام نمی‌شود. در حالی که رئیس قوه مجریه باید اجرا کننده بوده و بسیار فعال باشد. این در حالی است که در چند هفته اخیر رئیس مجلس به خوزستان سفر کرده و رئیس قوه قضائیه به چهارمحال و بختیاری.

 در همین چند هفته اخیر وزیر خارجه سوئیس به ایران آمده و به چند استان ایران رفته و به مجلس می‌آید، ولی رئیس جمهور ما فقط در کاخ سکنی گزیده است در حالی که همین سبک مدیریت، مردم ایران را نابود می‌کند.  سبک مدیریت روحانی مردم را از انقلاب و کشور زده می‌کند و وقتی ما اتفاقات حوزه خودرو و گرانی‌های اخیر در بازار را مشاهده می‌کنیم می‌بینیم که رئیس‌جمهور حال بررسی میدانی را ندارد و از درون کاخ بیرون نمی‌آید.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.