علی آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی: نوری قزلجه شایسته وزارت جهاد است

علی آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی: نوری قزلجه شایسته وزارت جهاد است

آقای نوری قزلجه سومین دوره است که نماینده مجلس هستند؛ هم کشاورز زاده بودند و هم سوابق خوبی در حوزه جهاد کشاورزی دارند؛ همچنین چون صندلی جلوی من می نشینند، در طول این چند ماه، او را فردی با اخلاق که تعامل خوبی با نمایندگان دارد، دیدم.

روح الله لک علی آبادی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آقای نوری قزلجه شایسته وزارت جهاد است، گفت: ایشان چون مشکلات این حوزه را می شناسد می تواند گزینه خوبی باشد و به نظر من فضای مجلس نسبت به آقای نوری مثبت است.

روح الله لک علی آبادی در گفتگو با شبکه چندرسانه‌ای راوی با اشاره به توانمندی‌های آقای نوری قزلجه در حوزه مدیریت کشاورزی، گفت: آقای نوری قزلجه سومین دوره است که نماینده مجلس هستند؛ هم کشاورز زاده بودند و هم سوابق خوبی در حوزه جهاد کشاورزی دارند؛ همچنین چون صندلی جلوی من می نشینند، در طول این چند ماه، او را فردی با اخلاق که تعامل خوبی با نمایندگان دارد، دیدم. بعضی از کمیسیون ها بر خلاف کمیسیون کشاورزی، جذابیت هایی برای برخی از نمایندگان دارد و با توجه به اینکه آقای نوری قزلجه تجربه ۳ دوره نمایندگی داشتند، می توانستند در هر کمیسیونی عضو شوند اما این کار را نکردند و عضو کمیسیون کشاورزی شدند که نشان از علاقه و تعهد ایشان است.


وی افزود: البته حرف من به معنای این نیست که ایشان اگر وزیر شود، معجزه می کند اما چون مشکلات این حوزه را می شناسد می تواند گزینه خوبی باشد و به نظر من فضای مجلس نسبت به آقای نوری مثبت است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.