مجیدی: در نیم فصل دوم با بازیکنان جدید بهتر بازی می کنیم

مجیدی: در نیم فصل دوم با بازیکنان جدید بهتر بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیم فصل دوم با بازیکنان جدید بهتر بازی می کنیم.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: بعد از بازی با آلومینیوم تمرینات و جلسات خوبی با بازیکنان داشتیم. چون در بازی قبل بازی خوبی نداشتیم به دنبال کسب 3 امتیاز از بازی فردا هستیم.

وی در خصوص وضعیت غفوری گفت: غفوری هفته گذشته با تیم کار کرد و شرایط همراهی تیم را دارد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا گفت: از شما خواهش می کنم که تا فردا بعد از بازی در این مورد حرفی نزنم. چون تیم ما فردا بازی دارد بعد از پایان مسابقه در کنفرانس در این مورد صحبت می کنم.

وی در خصوص اینکه چرا استقلال در دقایق پایانی بازی قبل 2 امتیاز را از دست داد؛ گفت: شرایط فوتبال این است، این موضوع فقط برای تیم ما اتفاق می افتد. بزرگترین تیم های دنیا هم ممکن است در دقایق آخر امتیازات را از دست بدهند ولی واقعیت این است که تیم ما خوب کار نکرد و فوتبال خوبی انجام نداد. یکسری از بچه ها خسته بودند و نشد آنطور که می خواهیم بازی کنیم. من با بچه های تیم هم صحبت کردم، بر خلاف سالهای گذشته هدف  امسال ما این بود در نیم فصل اول امتیازات لازم را کسب کنیم. در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب جذب می کنیم که یکی از آنها آسیایی است و البته ممکن است یکی دو بازیکن لیگ برتری به ما اضافه شوند و به این شکل شرایط فوتبالی ما عوض خواهد شد. به بازیکنانم در جلسه فنی فردای بازی گفتم باشگاه استقلال ساختاری دارد که همه انتظار بازی زیبا را دارند و تفکرات من هم به تفکرات هواداران نزدیک است.

وی در خصوص فشردگی مسابقات گفت: این شرایط برای همه تیم ها است ولی باید به نظر سازمان لیگ احترام بگذاریم. در بازی قبل با چند بازیکن حرف زدم و آنها اعلام کردند که خستگی مانع از بازی خوب آنها شده است.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.