بالاخره فارس به خلیج‌فارس می‌رسد؟

بالاخره فارس به خلیج‌فارس می‌رسد؟

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس به ایلنا گفته الحاق فارس به هرمزگان از مسائل مهم منطقه است که با دارا بودن مصوبه شورای عالی امنیت ملی و با پیگیریهای چند ساله مصوبه دو دولت را دریافت کرد و به مرحله اجرا رفت اما مسائلی در هرمزگان پیش آمد و این اجرا به تاخیر افتاد.

 نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس به ایلنا گفته الحاق فارس به هرمزگان از مسائل مهم منطقه است که با دارا بودن مصوبه شورای عالی امنیت ملی و با پیگیریهای چند ساله مصوبه دو دولت را دریافت کرد و به مرحله اجرا رفت اما مسائلی در هرمزگان پیش آمد و این اجرا به تاخیر افتاد. این مهم را با جدیت پیگیری می‌کنم که به سرانجام برسد.

پیش از این در تیرماه ۹۵  استاندار وقت فارس هم به خبرنگاران گفته بود مصوبه الحاق استان فارس به خلیج فارس مصوبه شورای امنیت ملی و هیات دولت است و الحاق  ۵ روستا از طریق معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده اما به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها با مشکلاتی برای اجرا روبه‌رو شده که بعد از هماهنگی کامل اجرایی می‌شود.

 افشانی گفته بود بر اساس مصوبه الحاق فارس به دریا ۵ روستای هرمزگان که شامل تمبو شمالی، تمبو جنوبی، اکبری، فارسی و سروباش به دهستان حومه بخش مرکزی شهرستان لامرد فارس الحاق می‌شوند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.