مشتری مداری به سبک کره‌ای؛ ال‌جی وگلدیران دقیقا چه می‌کنند؟

بخشی از روایت مهدی افشارنیک نویسنده و مستند ساز درباره شکایتش از شرکت LG و گلدیران نسبت به خدمات نصب و فروش کولرهای گازی را بخوانید

بخشی از روایت مهدی افشارنیک نویسنده و مستند ساز درباره شکایتش از شرکت lg و گلدیران نسبت به خدمات نصب و فروش کولرهای گازی را بخوانید:

⁦⁩ حدود ده ماه پیش ما برای کافه مان از یکی از نمایندگی های نصب ال جی، پنل های سرد و گرم خریداری کردیم که هم برودت و هم حرارت رستوران را تامین کند. ۱۰ ماه پیش مبلغ خرید ما از ال جی ۱۸۰ میلیون بود، پرداخت و برای نصب و راه اندازی هم مبلغ ۶۶ میلیون تومان طلب هزینه شد که نیمی از آن هم پرداخت شد. 

⁦⁩ اما نماینده ال جی با ما چه کرد؟ خرید ما در آبان ماه انجام شد و پرداخت ۱۸۰ میلیونی همان وقت، ولی تا اسفند آوردن پنل ها طول کشید. وانگهی با اینکه نیمی از هزینه نصب پنل ها هم دریافت شده بود ۴ ماه نیز ( اسفند تا خرداد) طول کشید تا راه اندازی شوند. اما این پایان ماجرا نبود. سیستم های ما گرما وسرما بود. اما نصاب محترم فقط یکی از بردهای پنل ها یعنی خنک کننده را راه انداخت در صورتی که پول سیستم دوگانه را دریافت کرده بود.
از اینجا به بعد گروکشی شروع شد که تمام هزینه نصب را بدهید تا کامل کنیم. این در حالی بود که ال جی و نماینده اش از ما ۲۱۰ میلیون زودتر گرفته بودند و هیچ کالایی تحویل نداده بودند و کار تمام نشده برگه گارانتی صادر نشده، تمام فاکتور را طلب میکردند. 

⁦⁩ به مسئولین گلدیران و شرکت نصاب شکایت بردیم. "رسیدگی میکنیم"  هم اکنون درین های اکثر این پنل ها نشتی آب دارند.( حداقل ۴مورد) و شائبه تقلب و تحویل پنل کارکرده به جای نو، را در ما بیدار کرده است. شما فکر می‌کنید با وجودی که ما این همه پی‌گیری کردیم جواب گلدیران و مبتکران ( شرکت نصاب)چه بود؟ «هیچ». 
حتی به خود زحمت نداند یک بازرس،یک نفر برای بازبینی این پنل های نشتی دار به کافه‌ی ما بفرستند. سوال من این است این اگر گردن کشی و تضییع حقوق مشتری نیست پس چیست؟

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.