او لیاقت ندارد؛ نباید بماند

او لیاقت ندارد؛ نباید بماند

باراک اوباما، رییس‌جمهور پیشین آمریکا گفته ترامپ به‌هیچ‌وجه صلاحیت دفتری را که اشغال کرده، ندارد. او هیچ علاقه‌ای برای انجام کار ندارد‎؛ هیچ علاقه‌ای به یافتن اشتراک‌نظر ندارد

‌ باراک اوباما، رییس‌جمهور پیشین آمریکا گفته ترامپ به‌هیچ‌وجه صلاحیت دفتری را که اشغال کرده، ندارد. او هیچ علاقه‌ای برای انجام کار ندارد‎؛ هیچ علاقه‌ای به یافتن اشتراک‌نظر ندارد؛ هیچ علاقه‌ای به استفاده از قدرت جایگاهش برای کمک به دیگران جز به خود و دوستانش ندارد؛ او فقط تلاش می‌کند جلب توجه کند.

ترامپ از همه این آزمون‌ها شکست خورده است. از همه آمریکایی‌ها می‌خواهم در انتخابات شرکت کنند. ترامپ و متحدان جمهوریخواه‌اش فقط در صورتی می‌توانند پیروز شوند که این انتخابات سرکوب و تضعیف شود؛ نه به خاطر شایستگی سیاست‌هایشان.

 ترامپ مسئول جان دادن ۱۷۰هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، از بین رفتن میلیون‌ها شغل در دوره رکود و کمرنگ شدن اصول دموکراتیک آمریکا در داخل و خارج از کشور است.

 دونالد ترامپ نباید دوباره رییس‌جمهور شود؛ زیرا نمی‌تواند این وظیفه را انجام دهد. پیامدهای چنین اتفاقی (انتخاب مجدد ترامپ ) بسیار سنگین است.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.