کد خبر : 152 تاریخ : ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳۰ مرداد - 15:15
او لیاقت ندارد؛ نباید بماند باراک اوباما، رییس‌جمهور پیشین آمریکا گفته ترامپ به‌هیچ‌وجه صلاحیت دفتری را که اشغال کرده، ندارد. او هیچ علاقه‌ای برای انجام کار ندارد‎؛ هیچ علاقه‌ای به یافتن اشتراک‌نظر ندارد

‌ باراک اوباما، رییس‌جمهور پیشین آمریکا گفته ترامپ به‌هیچ‌وجه صلاحیت دفتری را که اشغال کرده، ندارد. او هیچ علاقه‌ای برای انجام کار ندارد‎؛ هیچ علاقه‌ای به یافتن اشتراک‌نظر ندارد؛ هیچ علاقه‌ای به استفاده از قدرت جایگاهش برای کمک به دیگران جز به خود و دوستانش ندارد؛ او فقط تلاش می‌کند جلب توجه کند.

ترامپ از همه این آزمون‌ها شکست خورده است. از همه آمریکایی‌ها می‌خواهم در انتخابات شرکت کنند. ترامپ و متحدان جمهوریخواه‌اش فقط در صورتی می‌توانند پیروز شوند که این انتخابات سرکوب و تضعیف شود؛ نه به خاطر شایستگی سیاست‌هایشان.

 ترامپ مسئول جان دادن ۱۷۰هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، از بین رفتن میلیون‌ها شغل در دوره رکود و کمرنگ شدن اصول دموکراتیک آمریکا در داخل و خارج از کشور است.

 دونالد ترامپ نباید دوباره رییس‌جمهور شود؛ زیرا نمی‌تواند این وظیفه را انجام دهد. پیامدهای چنین اتفاقی (انتخاب مجدد ترامپ ) بسیار سنگین است.