پرسپولیس مقابل قعرنشین زمینگیر شد

پرسپولیس مقابل قعرنشین زمینگیر شد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل قعرنشین لیگ برتر متوقف شد.

دیدار رفت شهرخودرو و پرسپولیس در لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار، در ابتدا پرسپولیس با گل به خودی مسعود زائر، بازیکن شهرخودرو، از این تیم پیش افتاد و در حالی که به نظر می رسید دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند، احسان حسینی گل تساوی را برای شهرخودرو به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن نرود. البته از بعضی زوایا به نظر می‌رسد که این توپ توسط وحید امیری وارد دروازه پرسپولیس شده باشد که در این صورت، هر دو گل بازی در نیمه اول توسط گل به خودی بازیکنان دو تیم به ثمر رسیده است.

در نیمه دوم، دو تیم یک بازی پربرخورد را پیش گرفتند ولی شاگردان گل‌محمدی و سیدعباسی نتوانستند در برابر حریف گلی به ثمر برسانند تا با همان نتیجه یک بر یک نیمه اول، شهرخودرو در خانه، پرسپولیس رده دومی و مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را متوقف کرده باشد.

مسعود زائر بازیکن شهرخودرو که گل به خودی به ضرر تیم خود را نیز به ثمر رسانده بود، در اواخر بازی با دریافت دو کارت زرد و اخراج از بازی، باعث 10 نفره شدن تیمش شد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.