آبروریزی رییس جمهوری آمریکا در دیدار با همسر ولیعهد بریتانیا

آبروریزی رییس جمهوری آمریکا در دیدار با همسر ولیعهد بریتانیا

صدای بلند باد معده بایدن در دیدار با همسر ولیعهد بریتانیا به قدری بوده که حاضران را متحیر کرده اما "کامیلا" با وجود شوکه شدن به روی او نیاورده و به صحبت هایش ادامه داده است.

خالی شدن باد معده رییس جمهوری آمریکا در دیدار با همسر ولیعهد بریتانیا در حاشیه نشست بررسی تغییرات اقلیمی سازمان ملل (cop26) در گلاسکو اسکاتلند در رسانه های بریتانیایی بازتاب یافته است.


به گزارش عصرایران، بر اساس گزارش دیلی میل، منابع نزدیک به "کامیلا" همسر ولیعهد بریتانیا گفتند این رویداد در جریان دیدار دوشنبه گذشته بایدن از گالری هنری "کلوینگروو" گلاسکو روی داده است.


بنا به گفته یک منبع نزدیک به کامیلا، باد معده بایدن در چت و گفتگوی سرپایی با کامیلا به قدری طولانی و بلند بوده که نمی شد آن را نادیده گرفت اما کامیلا در حالی که از این عمل رییس جمهوری 78 ساله آمریکا متحیر شده و جا خورده بود اما به روی خود نیاورده و به گفتگو با او ادامه داده است.


بایدن در نشست افتتاحیه کنفرانس بررسی تغییرات اقلیمی گلاسکو نیز چُرت می زد و انتشار فیلم چرت زدن او بازتاب زیادی در رسانه های جهانی داشت.


چند روز پیش نیز دیدار او با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در واتیکان خبرساز شده بود، جایی که بایدن هنگام خداحافظی با پاپ در سخنانی نامربوط او را یک بازیکن مشهور آفریقایی- آمریکایی بیسبال توصیف کرد.


چرت زدن ها و گاف های کلامی و بر زبان آوردن جملات نامربوط از سوی بایدن در کمتر از 1 سال گذشته بارها دیده و شنیده شده است.


دونالد ترامپ رقیب سیاسی او لقب" جو چُرتی" را به او داده و به منظور تحقیر رقیب سیاسی از آن استفاده می کند.
گزارش های غیررسمی و تایید نشده ای درباره مشکل سلامتی جو بایدن در برخی رسانه ها منتشر شده است اما تاکنون هیچ گزارش رسمی و تایید شده ای درباره بیماری خاص رییس جمهوری آمریکا منتشر نشده است.


بر اساس قانون اساسی آمریکا در صورت فوت و یا ناتوانی رییس جمهوری آمریکا در انجام وظایف و مسئولیت های قانونی، این معاون اوست که تا زمان برگزاری انتخابات دوره آتی ریاست جمهوری به عنوان جانشین او بر مصدر امور می نشیند.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.