معاون امور زنان رئیس جمهور: رئیسی وعده وزیر زن نداد

معاون امور زنان رئیس جمهور: رئیسی وعده وزیر زن نداد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در همایشی در جمع نخبگان مهم ترین سلاح زنان و جوانان را سلاح "علم" دانست و اظهار کرد: اگر مجهز به سلاح علم و فناوری باشیم، توانمند خواهیم شد و دشمن نمی‌تواند برای عقب نگه داشتن کشور برنامه ریزی کند. انیسه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در پاسخ به سوال یکی از نخبگان مبنی بر اینکه چرا رئیس جمهوری به وعده انتخاباتی خود برای داشتن وزیر زن در کابینه دولت سیزدهم عمل نکرد، تاکید کرد: رئیس جمهوری وعده وزیر زن ندادند. ایشان در خصوص زنان وعده ای نداشتند و امیدواریم در آینده محقق شود و خانم ها توانمندی خودشان را بروز دهند و آقایان هم آنان را باور کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در همایشی در جمع نخبگان مهم ترین سلاح زنان و جوانان را سلاح "علم" دانست و اظهار کرد: اگر مجهز به سلاح علم و فناوری باشیم، توانمند خواهیم شد و دشمن نمی‌تواند برای عقب نگه داشتن کشور برنامه ریزی کند.

انیسه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در پاسخ به سوال یکی از نخبگان مبنی بر اینکه چرا رئیس جمهوری به وعده انتخاباتی خود برای داشتن وزیر زن در کابینه دولت سیزدهم عمل نکرد، تاکید کرد: رئیس جمهوری وعده وزیر زن ندادند. ایشان در خصوص زنان وعده ای نداشتند و امیدواریم در آینده محقق شود و خانم ها توانمندی خودشان را بروز دهند و آقایان هم آنان را باور کنند.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.