‌ ساعت مچی معروف تروریست‌ها!

‌ ساعت مچی معروف تروریست‌ها!

یک ساعت مچی تولید ژاپن که سال‌ها از تولید اولیه آن می‌گذرد به «کلاشنیکوف ساعت‌های مچی» در میان جنگجویان القاعده معروف شده و محبوبیتی فراگیر در میان این گروه‌های شبه‌نظامی برای خود دست و پا کرده است.

‌یک ساعت مچی تولید ژاپن که سال‌ها از تولید اولیه آن می‌گذرد به «کلاشنیکوف ساعت‌های مچی» در میان جنگجویان القاعده معروف شده و محبوبیتی فراگیر در میان این گروه‌های شبه‌نظامی برای خود دست و پا کرده است.  این ساعت مچی مدل f-۹۱w که محصول شرکت کاسیو است، از معدود لوازم جانبی‌ است که اسامه بن لادن رهبر پیشین القاعده با آن در عکس‌های خود دیده می‌شود.

‌ آنچه گروه‌های جهادی را به استفاده از آن ترغیب می‌کند کارآیی این مدل ساعت در ساخت بمب است. گفته می‌شود اجزای تشکیل دهنده این ساعت مچی و قابلیت بخصوص آن که به کاربران اجازه می‌دهد زنگ آلارم را برای بازه‌ زمانی بیش از ۲۴ ساعت تنظیم کنند، به گروه‌های تروریستی در ساخت بمب‌های دست‌ساز و تاخیری کمک می‌کند.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.