‌نظر ترامپ درباره نلسون ماندلا و رهبران سیاه‌پوستان

‌نظر ترامپ درباره نلسون ماندلا و رهبران سیاه‌پوستان

‌⁩ «مایکل کوهن» وکیل و کارگزار سابق «دونالد ترامپ» در کتاب خاطرات خود تحت عنوان «ناسپاس؛ یک دفتر خاطرات» که از امروز به بازار خواهد آمد نوشته ترامپ حتی درباره «نلسون ماندلا» رهبر فقید جنبش مبارزه با آپارتاید و رئیس‌جمهور اسبق آفریقای جنوبی، هم سخنان نژادپرستانه‌ای گفته است.

‌⁩ «مایکل کوهن» وکیل و کارگزار سابق «دونالد ترامپ» در کتاب خاطرات خود تحت عنوان «ناسپاس؛ یک دفتر خاطرات» که از امروز به بازار خواهد آمد نوشته  ترامپ حتی درباره «نلسون ماندلا» رهبر فقید جنبش مبارزه با آپارتاید و رئیس‌جمهور اسبق آفریقای جنوبی، هم سخنان نژادپرستانه‌ای گفته است.

‌او نوشته دونالد ترامپ،  نلسون ماندلا را فاقد قدرت رهبری دانسته و گفته است: «یک کشور در دنیا که رهبر آن یک سیاه‌پوست بوده و وضعش چون مستراح نیست به من نشان بده... همه‌ آنها مستراح‌ هستند».
ترامپ در سال ۲۰۱۸ نیز اظهارات مشابهی مطرح کرده و کشورهای آفریقایی را «مستراح» خوانده بود.

‌⁩ مایکل کوهن این کتاب را در زندان نوشته و طی چند ماه گذشته که به علت شیوع کرونا از زندان به حبس خانگی منتقل شده بود، آن را تکمیل کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.