شهسواری نماینده مجلس شورای اسلامی: نوری قزلجه سوابق قانونگذاری و اجرایی زیادی در حوزه کشاورزی دارد که می تواند نقطه قوت ایشان محسوب شود

شهسواری نماینده مجلس شورای اسلامی: نوری قزلجه سوابق قانونگذاری و اجرایی زیادی در حوزه کشاورزی دارد که می تواند نقطه قوت ایشان محسوب شود

آقای نوری کشاورز زاده و آشنا به درد کشاورزان است و می تواند معیشت مردم را درک کند و با توجه به ارزیابی که داشتم نظر اکثریت نمایندگان را با ایشان موافق می بینم.

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آقای نوری قزلجه با درد مردم آشنا است، گفت: آقای نوری قزلجه سوابق قانونگذاری و اجرایی زیادی در حوزه کشاورزی دارد که می تواند نقطه قوت ایشان محسوب شود.

فرامرز شهسواری نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به توانمندی های آقای نوری قزلجه در حوزه کشاورزی، اظهار داشت: آقای نوری قزلجه یکی از نمایندگان باسابقه وسومین دوره است که نماینده مجلس و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس هستند؛ ایشان کارمند جهاد کشاورزی بودند که جزو سوابق وی محسوب می شود.  

وی افزود: حوزه انتخابیه آقای نوری قزلجه( بستان آباد)، دامداری و کشاورزی است به همین دلیل آشنا به وزارت جهاد هستند و می توانند به راحتی این وزارتخانه را اداره کنند. بنابراین آقای نوری قزلجه سوابق قانونگذاری و اجرایی زیادی در حوزه کشاورزی دارند که می تواند نقطه قوت ایشان محسوب شود.  

شهسواری گفت: آقای نوری کشاورز زاده و آشنا به درد کشاورزان است و می تواند معیشت مردم را درک کند و با توجه به ارزیابی که داشتم نظر اکثریت نمایندگان را با ایشان موافق می بینم.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.