هدیه عنایتی به آبی‌ها / هوادار گربه سیاه جدید قرمز‌پوشان

هدیه عنایتی به آبی‌ها / هوادار گربه سیاه جدید قرمز‌پوشان

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و پرسپولیس با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و هوادار در لیگ بیست و یکم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دیداری پرحاشیه و پربرخورد، دو تیم پرسپولیس و هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران و در اولین دیدار رسمی خود در سال جدید شمسی، در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رضایت دادند تا امتیازات میان دو تقسیم و کار پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر در صورت برتری فردای استقلال صدرنشین در برابر پیکان سخت‌تر شود.

پرسپولیس در این دیدار موقعیت های بسیاری برای گلزنی در اختیار داشت اما سرخپوشان نتوانستند به خوبی از آن ها استفاده کنند.

این بازی با حواشی و درگیری‌های بسیاری نیز همراه بود. در همین راستا، حمید حاج‌ملک داور دیدار، 7 کارت زرد را به بازیکنان دو تیم نشان داد که سهم پرسپولیسی‌ها 5 و سهم بازیکنان هوادار 2 کارت زرد بود.

قرمزپوشان که در این مسابقه یحیی گل‌محمدی، سرمربی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند همچون بازی رفت مقابل هوادار متوقف شدند تا هوادار گربه‌سیاه جدید قرمزها لقب بگیرد. با این نتیجه پرسپولیس با 50 امتیاز همچنان در رده دوم جدول رده‌‌بندی باقی ماند. هوادار هم جمع امتیازهای خود را به عدد 28 رساند و بدون تغییر در رده یازدهم ایستاد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.