پایان طلسم شکست ناپذیری تیم ملی

پایان طلسم شکست ناپذیری تیم ملی

تیم ملی فوتبال کشورمان در نهمین مسابقه مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل کره جنوبی شکست خورد تا صدرنشینی در گروه را از دست بدهد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در نهمین مسابقه مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف کره جنوبی رفت که مسابقه با نتیجه  2 بر صفر به سود تیم کره به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال کشورمان برای اولین مرتبه در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با سرمربیگری اسکوچیچ شکست خورد تا  تیم ملی سال  1401 و قرن جدید را با باخت آغاز کند. تیم ملی پیش از این مسابقه صعودش به جام جهانی قطعی شده بود اما پیروزی در این مسابقه برای حفظ صدرنشینی مهم بود زیرا در سرنوشت تیم صدرنشین در سیدبندی جام جهانی تاثیرگذار است. تیم ملی در این مسابقه نمایشی ضعیف و نا امید کننده‌ای ارایه کرد. 

تیم ملی بعد از 16 مسابقه با اسکوچیچ سرمربی کروات خود شکست خورد. کره جنوبی هم موفق شد بعد از یازده سال تیم ملی کشورمان را شکست بدهد. تیم ملی در این مسابقه علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سامان قدوس را به دلیل کرونا در اختیار نداشت. با این باخت تیم ملی با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت و کره جنوبی 23 امتیازی به صدر رسید. 

تیم ملی روز 9 فروردین در شهر مشهد در آخرین مسابقه مقدماتی جام جهانی به مصاف لبنان خواهد رفت.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.