اعتراض یوسف حاتمی کیا به برخی بی اخلاقی ها

اعتراض یوسف حاتمی کیا به برخی بی اخلاقی ها

یوسف حاتمی کیا در پی برخی حواشی صفحات مجازی نوشت : چه ردای افتخاریست که فیلم هایی که در جشنواره حضور دارند را زودتر از زمان پخشش، پنهانی و بدون اجازه سازندگانش ببینیم و دست به قلم شده، در تأیید یا رد آن صفحه ای سیاه کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی شب طلایی که در جشنواره فیلم فجر حضور  دارد در ادامه متنی که در اختیار راوی گذاشت ، نوشت :

«زمانی که با نگارنده آن تماس حاصل می شود که چگونه فیلمی را تماشا کرده است که تنها و به امانت در اختیار دبیرخانه جشنواره فیلم فجر و شورای پروانه نمایش قرار گرفته است؛ به دروغ یا شاید راست؛ اطمینان می دهد که فیلم را ندیده است و تنها با دیدن تعدادی عکس فیلم، دست به نقد شده و طوماری را نوشته است.

این چه بی اخلاقی آشکاریست که هر روز عریان تر از دیروز خودنمایی می کند. اگر تماشاگرِ پنهانی فیلم بوده اید که شرم بر شما باد و اگر خود را تماشاگر نمای فیلم نشان می دهید و بدون دیدن حتی لحظه ای از فیلم به نقد یا تمجید از آن می پردازید که دیگر زبانم قاصر است از پیدا کردن جمله ای در وصف این عمل.

امید دارم که رسم امانت داری در میانمان هنوز اعتبار داشته باشد و به آن نیز چوب حراج نزنیم.»
در هفته های گذشته برخی منتقدان درباره محتوای فیلم های که در جشنواره فیلم فجر قرار است به نمایش درآید، مطالبی را منتشر کردند که باعث اعتراض سازندگان برخی فیلم ها شده است که چگونه به نسخه های فیلم ها دسترسی پیدا کرده اند

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.