رسمی/ مسابقه پیکان و استقلال در جام حذفی لغو شد

رسمی/ مسابقه پیکان و استقلال در جام حذفی لغو شد

نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مطرح شده از سوی باشگاه استقلال اعلام شد.

به گزارش راوی و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده توسط تیم استقلال – ۲۷ ی ۱۴۰۰

بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به شرح زیر اعلام می گردد :

۱- تعداد ۱۷ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه ، می بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت های لازم قرار گیرند . بازگشت نامبردگان به تمرین می بایست  طبق اخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به کووید بوده  و در صورت  بی علامتی ( ارائه فرم خود اظهاری بی علامتی  سه روز اخر الزامیست )   و ارائه تست منفی pcr و تاییدیه قلب و عروق توسط متخصص قلب ، اجازه حضور در تمرینات را دارند . مسئول پیگیری این پروسه پزشک معرفی شده از سوی باشگاه اقای دکتر حبیبی می باشد . 

۲- با توجه به شواهد موجود و بررسی لیست قانونی باشگاه ، به استحضار میرساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای رقابتهای فوتبال کشور در شرایط ابتلا  بازیکنان و تیمها به کووید رقابت مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ باشگاه استقلال در مقابل پیکان از سری مسابقات جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول میگردد.

۳- بدیهی است سایر رقابتهای پیش روی تیم استقلال  ، با هماهنگی ستاد   مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آتی تصمیم گیری و اعلام میگردد.

۴- با توجه به شواهد موجود مبنی بر  عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط باشگاه استقلال ، این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می گردد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.