رحیم پور ازغدی: سه چهارنفر اپوزیسیون در کشور داریم که همگی جزو روسای جمهور سابق بوده‌اند

رحیم پور ازغدی: سه چهارنفر اپوزیسیون در کشور داریم که همگی جزو روسای جمهور سابق بوده‌اند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هم‌اکنون سه چهار نفر اپوزیسیون در کشور حضور دارند که همگی جزو روسای جمهور سابق بوده‌اند و اپوزیسیون‌های دیگری نیز وجود داشته‌اند؛ مثلاً یکی از این اپوزیسیون‌ها بازرگان بود که خودش زمانی همه‌کاره مملکت بوده و یا یک زمانی آقای منتظری اپوزیسیون شد که خودش قائم‌مقام امام و نفر دوم کشور بوده و اصلاً در مورد خیلی از کار‌ها خودش تصمیم‌گیری کرده است.

راوی-حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت سالروز تشکیل دفتر تحکیم وحدت به فرمان حضرت امام (ره)، انقلاب را نهی از منکر توصیف کرد و صدور انقلاب را نهی از منکر جهانی. این استاد دانشگاه در خصوص انقلاب اسلامی و نحوه نقد و اعتراض در خصوص آن گفت: «ما معتقد به نظام و منتقد آن هستیم و چون معتقدیم، منتقد آن نیز هستیم؛ چراکه ما برای این نظام خون داده‌ایم و چند صد هزار نفر از شریف‌ترین انسان‌ها شهید شده‌اند تا این نظام ساخته شود پس ما می‌خواهیم این نظام بماند».

وی با اشاره به تمام فشار‌هایی که از سوی ابرقدرت‌ها بر کشورمان اعمال شده، نظام سازی صورت گرفته در آن را یک امر استثنائی دانسته و اضافه کرد: «بنده معتقدم سیستم در جمهوری اسلامی مشکل اساسی ندارد، اما روش مدیریت سیستم در شرایطی که ساختار‌ها باید مراقب هم باشند گاهی به‌درستی کار نمی‌کند». عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: «هم‌اکنون سه چهار نفر اپوزیسیون در کشور حضور دارند که همگی جزو روسای جمهور سابق بوده‌اند و اپوزیسیون‌های دیگری نیز وجود داشته‌اند؛ مثلاً یکی از این اپوزیسیون‌ها بازرگان بود که خودش زمانی همه‌کاره مملکت بوده و یا یک زمانی آقای منتظری اپوزیسیون شد که خودش قائم‌مقام امام و نفر دوم کشور بوده و اصلاً در مورد خیلی از کار‌ها خودش تصمیم‌گیری کرده است.

در یک مقطعی هم بنی‌صدر اپوزیسیون بوده و بعدازآن هم هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد اپوزیسیون شدند و فکر می‌کنم روحانی هم در حال تبدیل‌شدن به یک اپوزیسیون است؛ البته تبدیل‌شدن این افراد به اپوزیسیون به معنای معیوب بودن سیستم نیست. معتقدم سیستم بیش‌ازاندازه لوس است، چون باید یقه این افراد را بگیرد و به آن‌ها بگوید وضعیتی که امروز نسبت به آن اعتراض می‌کنید نتیجه تصمیمات خود شما بوده است، اما این کار را نمی‌کند».

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.