سرلشکر رحیم صفوی: امام راحل و مقام معظم رهبری مورد تأیید امام زمان (عج) هستند

سرلشکر رحیم صفوی: امام راحل و مقام معظم رهبری مورد تأیید امام زمان (عج) هستند

سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی در نشست تخصصی واکاوی عملیات کمان ۹۹، گفته رهبران ایران هم امام راحل و مقام معظم رهبری مورد تأیید امام زمان(عج) هستند. نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران یک نیروی الهی است و این جمله حضرت امام خمینی(ره) است. من در طول دفاع مقدس با شهیدان بابایی، اردستانی و دیگر شهرها در ارتباط بودم.

دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر این که برای قدرتمند شدن باید نیروی هوایی قوی داشته باشیم، گفت: تحرکات دشمن باید در فاصله سه هزار کیلومتری از مرزهای ایران رصد شود و حداقل عمق دفاعی کشور باید به همین مقدار برسد.

به گزارش ایرنا از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، نشست واکاوی عملیات کمان ٩٩ با حضور سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی، سرتیپ حبیب بقایی، سرتیپ عبدالعلی پورشاسب، سرتیپ فرج الله برات پور، سردار عراقی و خانواده‌های معظم شهدای نهاجا برگزار شد.

سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی در نشست تخصصی واکاوی عملیات کمان ۹۹، گفت: این جلسه یک بعد نورانیت دارد و به خاطر شهیدان عالیقدر خلبان نیروی هوایی ارتش است و پیکر شهید محمدی بعد از ۳۴ سال به وطن بازگشت.

رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، اظهار کرد: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران یک نیروی الهی است و این جمله حضرت امام خمینی(ره) است. من در طول دفاع مقدس با شهیدان بابایی، اردستانی و دیگر شهرها در ارتباط بودم.

سرلشکر رحیم صفوی اضافه کرد: جنگ‌های آینده علیه ایران از نظر ماهیت و شدت و طول مدت و فناوری پیشرفته جدید متفاوت خواهد بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد: ایران یک کشور خدایی است، انقلاب ایران به نام خدا شروع شد و ملت ایران یک ملت تاریخ‌ساز با تمدن چندین هزار سال است.

سرلشکر صفوی تأکید کرد: رهبران ایران هم امام راحل و مقام معظم رهبری مورد تأیید امام زمان(عج) هستند.

رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی در توضیح جایگاه نیروی هوایی در استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور، گفت: برای قدرتمند شدن باید نیروی هوایی قوی داشته باشیم.

وی اظهار گرد: تحرکات دشمن باید در فاصله سه هزار کیلومتری از مرزهای ایران رصد شود، حداقل عمق دفاعی کشور باید به سه هزار کیلومتر برسد.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.