‌از منبر اباعبدالله الحسین بهر‌ه‌برداری تبلیغاتی می‌کنند

‌از منبر اباعبدالله الحسین بهر‌ه‌برداری تبلیغاتی می‌کنند

⁩ استانداری خوزستان در واکنش به سخنان حجت الاسلام پناهیان در اطلاعیه‌ای گفته مایه تاسف و تاثر است که برخی افراد در شرایطی که دشمنان این نظام و آب و خاک در تدارک دلسرد نمودن مردم بودند(و هستند)

‌⁩ استانداری خوزستان در واکنش به سخنان حجت الاسلام پناهیان در اطلاعیه‌ای گفته مایه تاسف و تاثر است که برخی افراد در شرایطی که دشمنان این نظام و آب و خاک در تدارک دلسرد نمودن مردم بودند(و هستند)، عافیت طلبانه در گوشه ای، رحل آسایش و آرامش گزیدند و نه تنها از مردم دلجویی نکردند و به دست اندکاران و خدمتگزاران مردم عزیز که حسب تکلیف شرعی و قانونی در میدان خدمت به ملت حاضر بودند (اعم از مسئولان اجرایی و دولتی تا نیروهای مسلح و قوای مختلف) خداقوتی نگفتند بلکه اینک سعی در بهره برداری  تبلیغاتی از تریبون و منبر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارند و بی هیچ ملاحظه اخلاقی و شرعی، کارگزاران دولت جمهوری اسلامی را با بیاناتی سخیف خطاب قرار می‎دهند.

‌⁩ هنر این است که انسان، منطقی حرف بزند، منصفانه حرف بزند برای خاطر هوای نفس حرف نزند، برای خاطر حساب شخصی حرف نزند، برای خاطر قدرت‌یابی حرف نزند، خدا را در نظر داشته باشید.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.