تایید سفر تام کروز به فضا؛یک قدم بلندپروازانه در عرصه بازیگری

تایید سفر تام کروز به فضا؛یک قدم بلندپروازانه در عرصه بازیگری

بنا به برنامه رسمی ایستگاه بین المللی فضایی، تام کروز، در اکتبر سال ٢٠٢١ به کمک سفینه دراگون از شرکت اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی خواهد رفت تا فیلم اکشنی در این ایستگاه بازی کند.

 بنا به برنامه رسمی ایستگاه بین المللی فضایی، تام کروز، در اکتبر سال ٢٠٢١ به کمک سفینه دراگون از شرکت اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی خواهد رفت تا فیلم اکشنی در این ایستگاه بازی کند. فضانوردان مشهوری مثل اسکات کلی و روی بریج جونیر هم به  عنوان مشاور در این پروژه حضور دارند. کروز ابتدا به دنبال ساختن این فیلم با جیمز کامرون بود اما حالا داگ لیمن که با تام کروز اکشن ماجراجویی «لبه فردا» را ساخته به عنوان کارگردان در این پروژه حضور خواهد داشت.

مدیرکل ناسا چند ماه پیش در تویٔیتی نوشته بود ناسا از همکاری این سازمان با تام کروز برای ساخت این فیلم هیجان زده است و امیدوار است این فیلم الهام بخش نسل جدیدی از مهندسان و دانشمندان برای پیشبرد اهداف این سازمان شود. حالا باید دید که این پروژه حیرت آور از لحاظ لجستیکی به چه شیوه ای اجرا خواهد شد و کروز این بار برای فیلمش چطور جان خودش را به خطر خواهد انداخت؟   

 

 

منیع: ترجمه سینمادیلی
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.