جوانان با توکل به خدا فرزند بیاورند

جوانان با توکل به خدا فرزند بیاورند

امام‌جمعه یزد گفته من در بین مردم و در سطح جامعه حضور دارم و از نزدیک در جریان مشکلات مردم هستم و آگاهم که برخی مردم از چه مشکلات معیشتی و اقتصادی رنج می‌برند.

 امام‌جمعه یزد گفته من در بین مردم و در سطح جامعه حضور دارم و از نزدیک در جریان مشکلات مردم هستم و آگاهم که برخی مردم از چه مشکلات معیشتی و اقتصادی رنج می‌برند. همه ما باید توکل به خداوند متعال داشته باشیم و بدانیم که خداوند متعال روزی رسان بنده‌های خویش است اما هیچ‌یک از این مسائل و مشکلات نباید سبب شود که به برنامه دشمن برای کاهش جمعیت در کشور جامه عمل بپوشانیم.

فرزندآوری یک حکم شرعی است و جوانان باید با توکل به خداوند متعال با ساده زیستی و قناعت اقدام به فرزندآوری کنند. دشمن می‌داند که اگر جمعیت کشور به سمت پیری برود و زاد و ولد نداشته باشیم، کشور کم‌کم ناچار به استفاده از اتباع خارجی می‌شود و آنگاه دیری نمی پاید که تمام مدرسه‌ها، کارخانه‌ها و محله‌های ما مملو از اتباع خارجی می‌شود و آنگاه دیگر ایرانی باقی نمی‌ماند که بخواهد در مقابل دشمن بایستد!

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.