فیلترکردن شبکه‌های اجتماعی نظر شورایعالی فضای مجازی نیست

فیلترکردن شبکه‌های اجتماعی نظر شورایعالی فضای مجازی نیست

دبیر شورای عالی فضای مجازی در برنامه زنده تلویزیونی گفته اینکه امروز مردم نیاز به شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها دارند، روشن است.

 دبیر شورای عالی فضای مجازی در برنامه زنده تلویزیونی گفته اینکه امروز مردم نیاز به شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها دارند، روشن است. امروز پیام رسان‌های داخلی به عنوان یک سرویس قابل اعتماد وجود دارند، اما مشکلاتی هم دارند که قرار بود پوسته هایی به صورت موقت همراه ما شوند اما متاسفانه همین پوسته‌ها مشکلاتی را ایجاد کرد.

⁦⁩ بسیاری از مسئولان فقط در پلتفرم‌های خارجی حضور دارند و انتظار داریم در کنار پلتفرم‌های خارجی، پست‌های خودشان را در پلتفرم‌های ایرانی هم نشر دهند و از بستر شبکه ملی اطلاعات و پیام رسان های داخلی حمایت کنند.

⁩ با توجه به تحریم‌هایی که آمریکا علیه ایران در نظر دارد، ما نگران این هستیم که مدخل ورودی ما را در فضای مجازی مسدود کنند و فقط شبکه ملی اطلاعات این چرخه را پیش خواهد برد.امروزه تمام زیست ما در بستر اینترنت است و شما فکر کنید که یک روز هیچ یک از کارت های عابر بانک کار نکند؟

⁦ اینکه جرایم در شبکه‌های اجتماعی زیاد است و امکان برخورد هم بعضا نیست، مشکل همه کشورهاست.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.